tგაკვეთილის მთავარი თემა
|
ს.ს ორბელიანის შეხედულებები სწავლა-აღზრდის შესახებ.[პარალელები]
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო. მე-10
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
10 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა~აქტუალობა
|
მოსწავლე შეძლებს,“სიბრძნე-სიცრისადან’სწავლა-აღზრდასთან დაკავშირებული ეპიზოდებისა და გამონათქვამებისამოკრებას. აღზრდისორი მეთოდის, საბასეულისა დასპარტანულის შედარება-შეპირისპირებას[ინტერნეტითმოძიბუ.ლი აქვთ სპარტანული აღზრდისმეთოდები.
|
გაკვეთილის მიზნები და ამოცანები
|
ინფორმაციის მოძიება-დახარისხება.ტექსტზემუშაობის უნარების განვითარება. შედარება -შეპირისპირების და დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება.ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.წერის უნარ-ჩვევების განვითარება.საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
წინისწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა სიღრმისეულად ისწავლეს ტექსტი ნასწავლი და მოძიებული ინფორმაციის საფუძველზე აფასებენ,თუ რა მიადჩნია სულხან -საბას სამართლიანი მეფის აღზრდისათვის აუცილებელ პირობად.w
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის სასუალებით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სასკოლო სახელმძღვანელო, სლაიდი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ა ფაზა -საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ.გამოწვევა 15წთ. კლასი იყოფა ორ ჯგუფად.მასწავლებელი იყენებს შემთხვევითობის პრინციპს,იებს ათ პატარა ფურცელს.ოთხზე აწერს ერტიანებს.სამზე ორიანებს,სამზე სამიანებს. ამათგან თითოეულიდან თითოს ახატია ვარსკვლავი.ფურცლები დაკეცილია და იყრება ყუთში. მისწავლეები სათითაოდ იღებენფურცლებს .მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს ერთნაირი ნომრები ერთად დააჯგუფონ .მასწავლებელი შეახსენებს მოსწავლეებს და სთხოვს ჯგუფებს შეადარონ ერთმანეთს აღზრდის მეთოდები.გამოიტანონ დასკვნა და გაავლონ პარალელები საბასეულსა და დღევანდელ აღზრდის სისტემებთან.
ბ ფაზა-22წთ. შსრულებული დავალების შემდეგმასწავლებელი მართავს დისკუსია,აკეთებს დავალების ანალიზს და ყურადღებას ამახვილებს საბასეული და სპარტანული აღზრდის მსგავსება-განსხვავებაზე., დადებით და უარყოფით მხარეებზე. კითხვებით- რა იყო მაშინ / რა არის დღეს მოსწავლეები პარალელებს ავლებენ სპარტანულ, საბასეულ და დღევანდელ ი აღზრდის სისტემებს შორის.
ც-ფაზა -[გამთლიანება].მასწავლებელი აჯამებს დავალებას. აკეთებს დასკვნებს. მოსწავლეებს სთავაზობს სქემას// რა ვიცი, რა მინდა ვიცოდე / რა ვისწავლე. ამის შემდეგ მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს.მოსწავლეებიშეფასდებიან წინისწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკით.
|
Sunday, May 28, 2017
ს.ს ორბელიანი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment